12/04/2012

time is hard to kill since I met you

5-42 6-28 7-16 8-10 15-2 12-4 13-2 11-2 14-2

8 kommenttia:

  1. Voi että, Henri näyttää niin eriltä ilman rastoja!
    Hassua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai :D ite en voi oikeen ottaa kantaa ku en kerenny nähä rasta-henriä, nyyh.

      Poista
    2. Mä aattelin tänne sun blogiin vastata, kiitokset tukkakehuista!
      Sulla on kans ihan mahtavat hiukset, oon aina halunnu tuommosta punertavan oranssia tukkaa!
      Onks se muute ihan sun oma väri?
      On se vähä harmi ku ei oikee oo pidetty yhteyttä, tosiaan viimeksi ku Henrin kans jutskailin nii sillon se oli sut tavannut, tai pyöritte sillon jo yhdessä, tosi kiva et Henri on löytänyt nuin kivan olosen tyttösen vierelleen :) ja vielä taiteellisesti nuin lahjakkaan!

      Poista
    3. Henri siis tosiaan mulle sillon ku viimeks puhuttiin nii hehkutti sitä kuin kiva sää oot! :)

      Poista
  2. heheeh kiitos fanni paljon! :> oon sävyttämällä korostanu tätä mun omaa punertavaa sävyy. tykkäilen kyllä itsekin! apua, kiitos kehuista ja kiva kuulla että oon ihan ok :D sinäkin vaikutat tosi kivalta ja avoimelta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa aivan, voi että, siis jos mul ei ois rastoja nii haluisin just tollasen tukan ku sulla :--D just et sen sävynen ois omaki tukka jo vähä luonnostaa!
      Hehe voi kiitos :D toivottavasti en oo liian avoin ja nyt Henri on ihan hermona ku sulle täällä tämmösiä höpisen :'D

      Poista
    2. rastat on yhtä kivat kuule :) minäki joskus niistä haaveillu! eeet oo, ja tuskin se on :D

      Poista

Canon EOS 650D
+ Sigma 30mm f/1.4
+ Canon 50mm f/1.8
+ ZOOM LENS 75-300mm